Jeden z nejnáročnějších roků poslední doby je za námi a my máme příležitost bilancovat. V roce 2021 se toho událo mnoho, ale nejzásadnější změnou bylo z našeho pohledu ustálení. Šok z nástupu koronavirové epidemie opadl a dá se říct, že trh, uživatelé i marketéři si na přítomnost epidemie zvykli. Kampaně jsme se naučili plánovat tak, abychom je z hodiny na hodinu mohli vypnout, pokud by došlo k dalšímu náhlému lockdownu. Těžce získané zkušenosti z roku 2020 se nám v roce 2021 náramně hodily a rychle měnící situaci jsme pak brali jako součást našeho povolání. Doufáme však, že v roce 2022 už nebudou potřeba.
V roce 2021 se tým Nakopni svůj marketing ustálil na úctyhodných 40 spolupracujících expertech. Nejmladším přírůstkem do našeho týmu jsou dva mladí muži, jejichž doménou je tvorba audiovizuálního obsahu – dokážou vaši firmu během dvou minut odprezentovat tak, že si budete připadat jako při sledování hollywoodského traileru.
Každý měsíc uplynulého roku jsme se s našimi kolegy-experty scházeli na online snídaních a využili jsme i pár příležitostí, kdy to šlo, potkat se offline na starém dobrém pivu. Přejeme si, aby takovýchto setkání mohlo být víc.
V roce 2021 jsme také spustili nové webové stránky, které představují naši práci jednoduše a přehledněji.
V prosinci minulého roku, jsme uspořádali první veřejně přístupný webinář zdarma na téma: "Jak na cookies v roce 2022". Tento webinář považujeme za velmi úspěšný, aktivní zájem projevilo více než 100 lidí, z toho 40 se účastnilo webináře naživo, většina ostatních zájemců webinář shlédla ze záznamu.
K velmi oblíbené službě marketingový tahák (strategie v kostce) jsme přidali zbrusu nový produkt Online konzultace 3E, kdy má klient během 120 minut možnost konzultace se 3 marketingovými experty najednou. Tyto dvě hutné konzultační hodiny probíhají podle přesné metodiky, aby klient vytěžil potenciál služby na maximum. Jak se říká, víc hlav víc ví a ve světě obchodu a marketingu to platí dvojnásob. Těšíme se, že obliba tohoto produktu bude v roce 2022 jen růst. Vidíme v něm společně s klienty ohromný potenciál.
Při shrnutí finančních ukazatelů můžeme konstatovat, že Nakopni svůj marketing zaznamenal oproti roku předchozímu 20% nárůst zisku. Děkujeme za důvěru, kterou do nás vložilo více než 80 klientů. V uplynulém roce jsme se setkali například s Divadlem Bez zábradlí, Únětickým pivovarem či e-shopem se zdravotnickými potřebami TreeMed.
Při rekapitulaci nesmíme zapomenout ani na vystoupení v televizi zakladatelky Nakopni svůj marketing Lenky Jeřábkové a obchodní partnerky projektu Bronislavy Fára Bránikové. První část rozhovoru je již ke zhlédnutí i na Streamu.
Nakopni svůj marketing se kromě svých obvyklých propagačních kanálů (web a Facebook) rozšířil i na LinkedIn a YouTube.
Plánujeme se ještě více věnovat propagaci Nakopni svůj marketing tak, abychom i nadále pomáhali širší veřejnosti s realizací podnikatelských snů.
Většina tipů a triků, které sdílíme, bude i stále zadarmo.
Budeme pokračovat v natáčení krátkých vzdělávacích videí, a i budeme se trvale vzdělávat nejen jako marketéři mezi sebou, ale i pomocí odborných kurzů. Svět reklamy se neměnil nikdy tak rychle jako v posledních letech a co v online prostředí platilo včera, nemusí platit zítra.
Interně budeme pokračovat v nastavování systémů ke zvýšení organizace, projektového řízení a provázanosti naší skupiny tak, aby klient ani nadále nepocítil, že spolupracující experti sedí na jiném konci republiky.
Přejeme vám za celý náš tým pohodové vykročení do roku 2022, a pokud byste potřebovali nakopnout svůj marketing – jsme tu pro vás 🙂
Lenka Jeřábková a Bronislava Fára Brániková
& celý tým Nakopni svůj marketing