S rozmyslem se podívejte na veškeré současné placené reklamy. Pokud nedávají smysl s ohledem na aktuální situaci, zastavte je
Pozor na REMARKETING!!
Podívejte se i na své plánované příspěvky (na VŠECH sociálních sítích) - pokud nedávají smysl s ohledem na aktuální stav, zrušte jejich zveřejnění
Z našeho úhlu pohledu, pokud neprodáváte roušky či nenabízíte služby, které teď jsou aktivně potřeba (závoz zásilek, úklid atd.), myslíme si, že na chvíli (cca dva týdny) s kampaněmi vydržte až se situace uklidní a občané si zvyknou na nový režim. Pak se uvidí...
4. Zamyslete se, jak můžete pomoci i VY
Nejen, že si očistíte karmu, ale nebudete sedět doma a bědovat, přijdete na jiné myšlenky 🙂
Pomůžete těm, kteří to opravdu potřebují
Reálné příklady z řad našich klientů:
Meera Design - výrobce oblečení z biobavlny - začali obratem vyrábět roušky
BIS BIS - profesionální kosmetika pro pedikérky, hygienický sprej - vedlejší produkt, okamžité naskladnění dalších zásob, 45denní splatnost faktur pro jejich odběratele
Blue Dynamic - IT cloudové řešení od Microsoftu, pomáhání klientům s řešením situace na dálku (podpora řešení zaměstnanců na homeoffice)
Studio Oblouková - masáže - dobrovolné zavření před zákonou lhůtou / ochrana klientů, kteří si pořád neuvědomují nebezpečí
Business and Breakfast - networking podnikatelů - zavedení setkávání online, pomoci podnikatelům v jejich tíživé situace
5. A co dál?? Přesměrování bussinesu?
Pokud to jen trošku jde, přehoďte svoje obchody online / stejně tak i produkty (e-book, online konference, založení e-shopu atd.)
Zauvažujte nad tím, co byste mohli dělat jiného, pokud váš segment nyní stagnuje
Výroba produktů podpora služeb, které budou potřeba (hygiena, rozvoz atd...)
Spousta podnikatelů potřebuje teď naopak pomoci, nechte se na chvíli zaměstnat
Pokud máte finanční rezervy a můžete si dovolit nucenou dovolenou, využijte ji k vymetení pavučin, například:
Update webu
Tvorba blogu
Možnost nápadů na příspěvky pro sociální sítě, až krize opadne
Dejte si do pořádku papíry / je čas si faktury 2019 konečně uspořádat do šanonu 🙂
Napište třeba E-book
Snažte se čas trávit užitečně a efektivně, a to klidně tím, že to prostě hodíte teď za hlavu a budete trávit čas se svými dětmi, když si dáte týden úplného volna, tak se to už asi víc nepodělá...
Čeká nás jedno z nejnáročnějších období. Bude to těžké pro nás pro všechny. Sama se bojím. Moji klienti jsou převážně v segmentu business to customers = prodávají své služby / produkty přímo svým zákazníkům. Během pár dní buď jim byly zavřeny provozovny (fyzioterapie, masáže) či klienti přestali mít o jejich produkty zájem...
Celé pondělí 16.3. jsem s klienty hovořila o tom, co dál. Povím vám to stejné, co jim. Řiďte se srdcem. Zkuste se na týden vykašlat na peníze a přemýšlejte, co nabídnout dětem, rodičům, seniorům, co zůstali zavření doma a nemají vycházet. Lada od masáží možná začne točit instruktážní videa, jako například namasírujte doma svého partnera, Adélka fyzioterapeutka, bude třeba točit videa na protahování doma u počítače. Uvažujte nad tím, jak přistoupit k vašemu podnikání netradičně.
Nejen, že z toho budete mít dobrý pocit, ale i třeba v budoucnu díky nabídnuté pomoci můžete zkusit rozjet další business (online školení, e-book za úplatu, založení e-shopu atd.). Tím, že některé produkty, služby dnes nabídnete nyní zdarma, můžete vlastně zjistit zda je o danou službu, prodkuty zájem...
Myslím si, že můj klient Little Bears - české interaktivní hračky pro děti, naopak teď nic měnit nebude a jen posílí svoji reklamu. V současnosti jejich hračky bude potřebovat víc a víc domácností. Pokud chtějí udělat něco navíc, můžou třeba číst pohádky v live přenosu, či dát slevu na neoblíbenější hračky... Například projekt Tělocvik online, která v "normálních časech" pomáhá učitelům na prvním stupni rozvíjet děti po pohybové stránce, teď inspiruje rodiče přes svůj YouTube kanál, jak cvičit doma s dětmi.
A dobrá zpráva nakonec, mluvila jsem v minulých dnes s několika velkými reklamními společnostmi, jak to vypadá u velkých klientů, zda ruší kampaně, či ne. Překvapivě všechny agentury mluvili stejně, business se točí dál - kampaně se až tolik neruší. Tak třeba to nebude tak strašné 🙂
Náše stránky používají jako většina jiných stránek základní soubory cookie k zajištění svého správného fungování a analytické cookie k informacím o návštěvnosti.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.