Kontakt

🎙️ 1. díl podcastu Nakopni svůj marketing – téma: ÚVOD DO ONLINE REKLAMY

3. 4. 2025

V našem historicky prvním dílu podcastu se budeme věnovat tématu: Online reklama, která je dnes pro každého podnikatele, který chce oslovit nové zákazníky, nepostradatelným nástrojem. A nemusíte na ni mít miliony. Efektivně testovat, jak si vaše produkty nebo služby vedou v online prostředí a jaký mají potenciál, můžete už od 2 000 Kč měsíčně. V tomto článku se podíváme na to, jak začít a na co si dát pozor.

Chcete si rovnou poslechnout náš 20minutový podcast? Najdete nás na YouTube 👇👇👇 či Spotify.


💡 Výtah z 20minutového podcastu:

Kde začít? Platformy, které se vyplatí

Na rozdíl od tradičního tisku nebo billboardů je online reklama dostupná pro každého, i pro ty, kteří mají omezený rozpočet. Klíčové platformy, na kterých můžete s online reklamou začít, jsou:

  • Google a Seznam
    • Google je jasný lídr, ale i Seznam má svůj podíl, zejména u starší generace. Zatímco Google cílí více na mladší publikum a přímé dotazy, Seznam je oblíbený u starších uživatelů, kteří často hledají informace.
  • Meta (Facebook a Instagram)
    • Pokud chcete rychle zjistit, zda o váš produkt bude zájem, Meta je ideální volbou. Nastavení je jednoduché, rychlé a přehledné. Výsledky vidíte průběžně a můžete na ně reagovat.

Jak nastavit online reklamu, která skutečně přitáhne pozornost

Než se rozhodnete, jaký typ reklamy použijete, zamyslete se, čeho vlastně chcete dosáhnout, jaký je váš cíl - prodat nebo se zviditelnit? 

Mezi nejběžnější formáty online reklamy na Google a Seznamu patří:

  • Textová vyhledávání
    • Google Ads a Sklik jsou perfektní pro služby, které lidé aktivně hledají. Pokud máte službu, kterou lidé potřebují, je to ideální cesta.
  • Display reklamy
    • Chcete-li zvýšit povědomí o vaší značce, produkt nebo služba, pomůže bannerová reklama. Je důležité, aby vždy obsahovala jasnou výzvu k akci, například v podobě tlačítka „Zjisti více“, který přesměruje zákazníka na příslušnou stránku, kde od vás dostane víc informací.

Nezapomínejte na remarketing

Remarketing je klíčová součást každé úspěšné online kampaně, a rozhodně by neměla být opomenuta. Pokud někdo klikne na vaši reklamu a navštíví vaši stránku, ale neuskuteční nákup, remarketing zajistí, že se potenciální zákazník vrátí na vaši stránku a vy tak získáte druhou šanci přesvědčit je k nákupu. Remarketing vám umožní cílit na lidi, kteří už projevili zájem, což výrazně zvyšuje pravděpodobnost konverze, tedy požadované akce - nákupu, vyplnění formuláře, atd...

Kolik investovat do online reklamy?

Začněte s menším rozpočtem, třeba 2 000 – 3 000 Kč měsíčně, a zjistěte, jak reaguje vaše cílová skupina. Pokud uvidíte výsledky, můžete klidně investici navýšit. Důležité je průběžně vyhodnocovat, jak reklama funguje, a případně ji optimalizovat.

Kdy a proč oslovit odborníka na online reklamu?

Nastavit a optimalizovat reklamy není vždy jednoduché. Ačkoliv si je můžete nastavit sami, odborníci vám mohou pomoci nastavit reklamu tak, aby byla efektivní a přinesla skutečný výsledek. Pokud chcete zajistit, aby vaše reklama byla skutečně efektivní, můžete se obrátit na jednoho z našich odborníků. Mrkněte sem a najděte si specialistu, který vám pomůže nastavit a optimalizovat reklamy pro maximální výsledek.

Zjistěte více informací

Online reklama je skvělé a cenově dostupné řešení pro každého, kdo chce oslovit nové zákazníky. Pokud chcete zjistit víc o tom, jak správně začít, jaké platformy vybrat, a jak nastavit kampaně, poslechněte si celý podcast, kde se dozvíte praktické tipy a triky, které vám pomohou na začátku.

Poslechněte si celou epizodu: Spotify nebo YouTube 👇👇👇. Zajímají vás marketingová témata pro malé podnikatele a živnostníky? Dejte nám odběr!


Sledujte nás na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu.

Přejeme vám nakopnutý den,
Bronislava

crossmenuchevron-down