Lenka Jeřábková
zakladatelka & konzultantka & projektová manažerka
Lenka si od začátku svého podnikání byla a je vědoma mocné síly prověřených odborníků, proto v říjnu 2018 oficiálně založila projekt Nakopni svůj marketing. Lenčinou hlavní činností je vytváření marketingových strategií a vzdělávání klientů v oblasti propagace (školení, workshopy). Má svůj specifický přistup ke klientům s důrazem na selský rozum.
Bronislava Brániková
obchodní partnerka & mentorka & projektová manažerka
Bronislava v marketingu a na volné noze podniká už přes 15 let. Je to stratég, vizionář a vytváří pro klienty ucelené marketingové koncepty s důrazem na finanční stránku projektu.
Je systematická, věnuje se plánování a řízení projektů v časových horizontech a rozpočtech. Obchodní partnerkou projektu Nakopni svůj marketing je od května 2019.
Karel Brabec
nákupčí médií
Jste se svým projektem tak daleko, že si chcete koupit placenou reklamu v médiích? V onlinu, televizi, rozhlase, tisku či v oudooru? Karel vám nejen koupi mediálního prostoru zprostředkuje, ale i poradí s jeho detailním naplánováním na základě všech dostupných mediálních analýz.
Oldřich Tamáš
moderátor
Pokud pořádáte konferenci, event či přednášku s více řečníky, budete potřebovat zkušeného moderátora, který dokáže zaujmout publikum. Oldřich je pro Vás ten pravý :) Je ředitelem regionální televize v Hradci Králové, takže nejen, že umí profesionálně vystupovat, ale uvědomuje si i důležitost poutavého přednesu, tak aby návštěvníci vaší akce byli vtaženi do děje a akci si užili na 110 %. Oldřich se věnuje moderování víc než 30 let a naši klienti na něj nedají dopustit.
Jitka Tazberíková Konečná
specialistka na brand marketing
Potřebujete oživit zavedený produkt nebo na trh uvádíte novinku? V brand marketingu se Jitka pohybuje přes 10 let a díky tomu dovede vystřihnout strategii a marketingový plán na míru a koordinovat jeho realizaci. Jitka má analytické myšlení a dobré organizační schopnosti, je kreativní a vyzná se v marketingovém prostředí českého trhu.
Katarína Krajčovičová
marketingová komunikace
Katarína se zaměřuje na tvorbu marketingové komunikace - díky jejím zkušenostem z digitálního prostředí budete vědět, na jakých platformách online světa je třeba váš produkt / službu komunikovat tak, aby to přineslo žádoucí výsledek. Její konzultace jsou i edukační - dělá vás samostatnými, abyste si tyto procesy uměli v budoucnu zastřešit sami a rozuměli jim. Kromě toho má příjemný hlas a projev a můžete s ní spolupracovat i jako s moderátorkou.
Jaroslav Vokurka
audio
Jaroslav je v audio branži již od roku 1991, kdy svoji cestu započal v Country rádiu. Následně pracoval jako šéf zvukař v Evropě 2, Frekvenci 1, Kissu či Expres Radiu. Jeho doménou je příprava zvukového doprovodu pro nejrůznější účely. Umí natočit spot, připravit od základů nové firemní rádio či s vámi natočí podcast v takové kvalitě, že by se ani v Hollywoodu za to nestyděli. Audio je Jardovým koníčkem a téměř vždy najde cestu aby i klienti, kteří složitě artikulují své představy, dosáhli toho, aby byli spokojeni s výsledkem.
Zuzana Köhlerová
business koučka
Zuzana má za sebou bohatou obchodní a manažerskou kariéru v různých firmách. Před několika lety začala podnikat a předávat svoje bohaté zkušenosti. Podnikáte už nějakou chvílí a chcete posunout váš business o level výše? Chcete najít systém jak správně delegovat a kontrolovat předanou práci? Chcete nastavit nové systémy a metodiky pro urychlení firemních procesů? Chcete cílit správně na správné zákazníky a zvýšit tak šanci na úspěch? Zuzana vás tímto mile ráda provede. Nedělejte drahé chyby začátečníků, nechte si poradit.
Jana Pituchová
auditor telemarketingu
Jana pracuje v oblasti telemarketingu více než 18 let. Je profík na vedení hovorů, sestavování pomocných skriptů, školení, zpětných vazbách, motivaci a vedení týmů. Nastaví vám efektivní komunikaci směrem k vašim klientům. Zaměřuje se na B2B segment, domlouvání schůzek obchodníkům, ale nejen to. Je mnoho oblastí, kde se dá na komunikaci pracovat, recepce, informační centra, asistentky obchodu…. Říka, že se občas zapomíná na první dojem, který zanechává pocit v klientovi. A když vám ve firmě zvednou telefon a ozve se „Nooo“ tak to moc dobry pocit nevzbudí.
Soňa Rampulová
strategické projektové řízení
Soňa je stálicí marketingové a PR scény již přes 20 let. Má zkušenosti s online a offline marketingem, PR a business development. Je zakladatelkou Next Generation Legal Business Clubu a občasnou mentorkou. Specializuje se na na projektové řízení.